Blog
-
Czym jest dobra strategia komunikacji?
Solidna strategia komunikacji, jest tym, co może dziś wyróżnić markę na rynku. Spójna strategia marketingu treści, która przemówi do Twoich klientów, wsłucha się w ich potrzeby i będzie odpowiadać na ich potrzeby.
-
Sesja fotograficzna, jak się przygotować?
Jak już się zdecydowałeś/łaś na realizację profesjonalnej sesji fotograficznej, oto kilka krótkich porad jak się do niej przygotować i na co warto zwrócić uwagę.
-
Jaki jest marketing XXI wieku?
Marketing ma ogromny wkład w budowanie silnej marki oraz lojalności klientów. W dzisiejszym świecie, w którym technologia rozwija się w tak szybkim tempie, jak nigdy dotąd. W czasach gwałtownie zmieniającej się gospodarki, to marketingowcy muszę decydować, jak, gdzie i za
-
Sesja biznesowa, czy jest Ci potrzebna?
Profesjonalna sesja biznesowa, to jeden z najważniejszych atutów nie tylko organizacji, ale również niezwykle ważny aspekt marek osobistych. W czasach, gdy nasza aktywność w świecie online’owym wiedzie prym w pozyskiwaniu klientów oraz budowaniu wartości marki czy organizacji, zdjęcia stają się
-
Czy jeden grafik może zaprojektować wszystko?
Pytanie brzmi, czy jeden grafik może zaprojektować wszystko? I tak i nie, odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Tak, istnieją graficy, którzy przyjmują różnorodne projekty. Grafik komputerowy, ponieważ tak możemy go nazwać, jest idealny dla firm, które nie mają
-
6 powodów dlaczego sesja zdjęciowa tyle kosztuje…
Podczas naszej wieloletniej pracy, niejednokrotnie spotkaliśmy się z sytuacjami, że nasi klienci w przerwie między sesjami fotograficznymi realizowanymi z nami, skuszeni niższą ceną poszli do innego fotografa. Po czym niezadowoleni z tamtej współpracy wrócili do nas.
-
Kim jest wirtualny influencer?
Wirtualne postacie nie są nowym zjawiskiem, towarzyszą nam już od jakiegoś czasu. Jak chociażby członkowie zespołu Gorillaz, za którymi ukrywają się prawdziwi muzycy koncertujący na całym świecie. Są nowym sposobem na dostęp do sztuki wizualnej czy też cyfrowej. To przyszłość,