[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][vc_column_text]
Solidna strategia komunikacji, jest tym, co może dziś wyróżnić markę na rynku. Spójna strategia marketingu treści, która przemówi do Twoich klientów, wsłucha się w ich potrzeby i będzie odpowiadać na ich potrzeby.
Nasza strategia marketingu treści składa się z kilku rzeczy:
- badania,
- tworzenie,
- publikowanie,
- promowanie treści, tych które są wartościowe dla klientów i przyszłych potencjalnych klientów, aby określić które to są należy najpierw przetestować je na klientach.
Niezależnie od tego jakim rodzajem treści będziemy się posługiwać – animacje, zdjęcia, czy filmy – kluczowym składnikiem, każdej strategii content marketingu jest dla nas JAKOŚĆ.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Strategia komunikacji i wyznaczanie celów
Świetne treści są tworzone w konkretnym celu i ten cel trzeba zdefiniować. Zawsze zadajemy sobie pytanie po co tworzymy dane treści dla klienta. Najważniejsze cele, które mogą być istotne dla marki to np:
- zwiększyć świadomość marki,
- konwertować użytkowników na ofertę,
- przyciągać na nowo dotychczasowych klientów,
- stworzenie, lojalnej oddanej społeczności
Gdy cele zostaną jasno określone, wtedy strategia marketingu treści może zostać przeniesiona na wyższy poziom.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Zbieramy dane i poznajemy klientów
Zdobyta z czasem znajomość klientów znacznie pokieruje naszą strategią content marketingu. Prawdziwe zrozumienie kim są ci ludzie, może umożliwić nam dostęp do wielu bardzo cennych informacji. Mogą dać wgląd w to jakiego rodzaju treściami angażują klientów i na których platformach społecznościowych skupić swoje działania.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Słuchamy swoich klientów oraz ich klientów
Analiza danych zawsze jest niezwykle przydatnym narzędziem, na jej podstawie można wiele wywnioskować. jednak to, co jest prawdziwą wartością, to badanie reakcji klientów i utrzymywanie z nimi empatycznej relacji, której nie zapewni żadne AI rozwiązanie czy bot.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Twoi klienci muszą wiedzieć, że są słyszani, czy to w mediach społecznościowych, czy na bezpośredniej stronie internetowej Twojej firmy. Będziemy poprosić ich o opinie i sugestie…
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Dotarcie do klientów i reagowanie na ich opinie pozwala zebrać cenne dane. Pokazuje im, że ich zdanie ma znaczenie – że są ważni. Wszystkie te działania budują lepsze ogólne wrażenia klientów. Zatem po pierwszym kwartale dowiemy się:
- co lubią, a czego nie lubią Twoi klienci,
- sprawimy, aby klienci poczuli się ważni i zaangażowani,
- dzięki feedbackowi będziemy udoskonalać naszą pracę dla marki
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Koncentrujemy się na niszy
Aby uniknąć zagubienia treści w eterze, jakim jest Internet, będziemy kreatywnie tworzyć treści, które naprawdę się liczą… Sprawimy, aby głos marki był słyszany przez właściwe osoby, które szukają tego, co marka ma do zaoferowania.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Najważniejszą rzeczą w social mediach jest to, by być konsekwentnym w tym, co publikujemy. Im bardziej skupiać się na Twojej niszy, tym większe mamy szanse na zdobycie pozycji najlepszego z najlepszych, niezależnie od tego, jak dużo na rynku konkurencji ma marka.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Dobrze wykonana strategia komunikacji i ukierunkowane tworzenie treści to tylko część naszej pracy.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Z micro na makro – czyli rośniemy razem
Ostatnią częścią jest wzmocnienie treści. Chcąc dotrzeć do dużej ilości potencjalnych klientów oraz aby Twoje treści mogły przynieść oczekiwane rezultaty, musisz skierować klientów do odpowiedniego miejsca w sieci, gdzie ich obecność przełoży się również na sprzedaż. Do zdobycia dużych zasięgów, dobrze jest uwzględnić w budżecie środki na kampanie płatne, akcje specjalne, eventy oraz influencer marketing. Uwzględnienie tego w strategii marketingowej spowoduje, że Twoja firma osiągnie wyższy poziom sukcesu. Dlaczego? Dlatego, że eksponowana we wszystkich właściwych miejscach. Klienci będą chcieli zobaczyć najnowsze i najlepsze treści w wykonaniu marki. Ma ona się stać ich codziennym towarzyszem i pierwszym wyborem czy to na półkach sklepowych czy zakupach online. Dodatkowo będzie zatem na bieżąco z aktualnymi trendami, tylko te zasługą na budżety reklamowe!
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Dziś dobry produkt to za mało, dzięki potędze mediów społecznościowych możemy stworzyć potężny kanał angażowania i łączenia się z obecnymi klientami marki. Pokażemy bardziej osobistą/ludzką twarz marki, na bieżąco będziemy zajmować się problemami klientów i udowodniać, że marka jest ekspertem w swojej dziedzinie.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”16px”][vc_column_text]
Jeśli chciałbyś podjąć z nami współpracę, zapraszamy do kontaktu.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]